Uutta asetta..
+5
Santtu
kalevi
Jousi
Heiksu
kolhoff
9 posters
Sivu 1 / 1
Uutta asetta..
Kun taas on alkanut airsoft kiinnostaa tauon jälkeen, huomaa pakostakin asian, kaikki hienot varusteet on myyty halvalla pois...
Joten, uusi ase olisi ostettava, vemppuhaulikko kun ei jaksa innostaa.
En ole asiaan kovin paljoa perehtynyt, joten, pitäisikö ostaa uusi KIINALAINEN hyväksikehuttu ase, vaiko "luotettavan valmistajan" käytetty ase, rahatilanne kun tällä hetkellä (ja tulevaisuudessa ) on aika huono.. Kiinalaisen aseen saa suunnilleen samalla hinnalla kuin esim käytetyn maruin...
(Jos jollain on omia kokemuksia, niin niistä olisi hyötyä)
Joten, uusi ase olisi ostettava, vemppuhaulikko kun ei jaksa innostaa.
En ole asiaan kovin paljoa perehtynyt, joten, pitäisikö ostaa uusi KIINALAINEN hyväksikehuttu ase, vaiko "luotettavan valmistajan" käytetty ase, rahatilanne kun tällä hetkellä (ja tulevaisuudessa ) on aika huono.. Kiinalaisen aseen saa suunnilleen samalla hinnalla kuin esim käytetyn maruin...
(Jos jollain on omia kokemuksia, niin niistä olisi hyötyä)
kolhoff- Juniori
- Viestien lukumäärä : 31
Ikä : 31
Vs: Uutta asetta..
Melkein itte ostaisin tuollaisen käytetyn, kun ne kiinalaiset on kyllä rungoltaan kestäviä, mutta sisuskalut on mitä on. Ja maanantaikappaleitakn löytyy. Katteles vaikka Juoksuhaudasta tai joltain meistä. ^^
Niin no sisuskalut alkavat nykyään olemaan jo maruin laatua jos ei parempaakin. Kannattaa mennä netistä lukemaan arvosteluja niistä aseista mitkä haluaisit.milgear ja Muovisotilas avat suurimpia kiina aseiden myyjiä suomessa.
Viimeinen muokkaaja, Jousi pvm La Loka 31, 2009 4:50 pm, muokattu 1 kertaa
Jousi- Moderaattori
- Viestien lukumäärä : 125
Kyllähän Jousi on oikeessa, mutta ite ainakin nukun yöni paremmin maruin pyssyn kanssa.
On kokemusta kiinalaisesta ei mikää hirveen hyvä mut menettelee.... Suosittelen kyllä maruita
kalevi- Cool Dude
- Viestien lukumäärä : 54
Ikä : 29
Tunnetun ja hyväksi todetun valmistajan ase, uutena tai käytettynä, on minun ehdotukseni myöskin. Ja voihan sitä lesoilla sitten tuplasti enemmän Maruin(tms.) pyssyllä kuin jollain random Jing Gongilla.
Ja oman seudun pelaajiahan saa tukea ostamalla heidän myynnissä olevat M neloset yms.
Ja oman seudun pelaajiahan saa tukea ostamalla heidän myynnissä olevat M neloset yms.
Käyppäs täälä selaamassa:
http://www.plasticsoldier.eu
Sielt voi löytyä vaikka mitä kivaa, ite olin joskus tilaamas tuolta jotain, mut se sit vähän jäi...
http://www.plasticsoldier.eu
Sielt voi löytyä vaikka mitä kivaa, ite olin joskus tilaamas tuolta jotain, mut se sit vähän jäi...
Jos vielä vastaus kiinnostaa, niin täältä palaa. Mitä nyt sivusta seuranneena voin sanoa, että nykyään nuo kiinalaiset aseet ovat näitä "luotettavampien" valmistajien yksilöitä parempia. Ja huokeampia. Itse nykyään siis päätyisin ehdottomasti näihin "Jing Gongeihin".
Mutta pienenä wink winkkinä, mulla saattais olla Maruin Beta Spetsnazi kaupan. Otahan yhteyttä mikäli kiinnostaa
Mutta pienenä wink winkkinä, mulla saattais olla Maruin Beta Spetsnazi kaupan. Otahan yhteyttä mikäli kiinnostaa
Master_Donari- Rotta
- Viestien lukumäärä : 8
Riippuu ihan siitä mitä aseeltaan ja harrastukseltaan haluaa. Atte nyt esimerkisi on jo käytännössä lopettanut softaamisen, vaikka täällä käykin trollaamassa, joten hän tuskin haluaakaan mitään laatu ratkaisua joten Jing Gongitkin kelpaavat. Itseään, ja asettaan kunnioittava henkilö joka taas softaa aktiivisesti ja aikoo jatkaa vielä pidempäänkin, tuskin tuollaiseen ratkaisuun sortuu. Hyvä syy olla niitä ostamatta on jo esimerkiksi jälleenmyyntiarvo, kiina-aseista kun ei käytettynä saa myytyä pahemmin mihinkään suuntaan, kun ei nuo kunnollisetkaan pelit tunnu nykyään menevän kaupaksi.
Loppuun vielä tämä: "Moni kakku päältä kaunis"
Loppuun vielä tämä: "Moni kakku päältä kaunis"
Itse asiassa Atte on aivan oikeassa siitä että kiinalaiset aseet ovat paljon parempia kuin "laatu" aseet. Ensinnäkin siksi että monissa kiina-aseissa on metallikuoret ja sisälle niihin joutuukin vaihtamaan samat osat kuin "laatu" merkeihinkin jos asetta aikoo virittää. Mutta vaikka kiina-aseisiin vaihtaakin kaikki sisäosat niiden loppuhinnaksi tulee sama kuin virittämättömän laatu aseen. Onhan kiinalaisissakin aseissa sama 1/2 vuoden takuu kuin lladukkaimmissakin aseissa. Ja santtu pyydän älä enää ikinä sano että joku trollaa kun selvästi huomaa että et tiedä mitä se tarkoittaa. Tuo aten kommentti ei ollut trollaamista vaan täysin asiallinen viesti jonka pohjalta voisi jopa tehdä kiinalaisen aseen osto päätöksen.
PS:MOI!
PS:MOI!
Jousi- Moderaattori
Itseasiassa nyt kyllä päätyisin kiinalaiseen aseeseen jos asetta ostaisin, Jousi selvensi ihan mukavasti perustellen asiaa. Softaamisen lopettaessani kiinalaisten aseiden laatu alkoi kohota, mutta asetta ostaessani nämä olivat vielä todellisia suutareita. Nykyään nämä ovat todellakin jopa parempia kuin "laatu"merkit, kuten tämä (naurettava) Marui, hinta-/laatusuhteiltaan aivan hirveää tuubaa. Minä en ainakaan aseeni merkillä ole leijunut, enkä tule leijumaan. Itse en maksa itseäni kipeäksi, siitä että aseeni kyljessä lukee se kuuluisa Marui. Mielestäni softaaminen on mukavempaa, kun jää sitä rahaa muuhunkin aseen ollessa yhtä hyvä, ellei parempikin, oli merkki kuinka kiinalainen tahansa.
PS. Santtu kiitti banneista, ei ne mua estä Saanen vielä udella, millä perusteella sain ne? Kuvan postaaminen? Naama ei saanu banneja, vaikka hänellä oli pahemmat rikkeet, mitäs tämä on oikeen olevinaan? Varoitus olis kuulostanut hieman järkevämmältä. Ei siinä mitään, minuahan ei kitketä täältä millään
PS. Santtu kiitti banneista, ei ne mua estä Saanen vielä udella, millä perusteella sain ne? Kuvan postaaminen? Naama ei saanu banneja, vaikka hänellä oli pahemmat rikkeet, mitäs tämä on oikeen olevinaan? Varoitus olis kuulostanut hieman järkevämmältä. Ei siinä mitään, minuahan ei kitketä täältä millään
Mastah_Donari- Rotta
- Viestien lukumäärä : 7
En puhunut Aten edellisestä viestistä, kun hänen trollaamisestaan puhuin, se oli aivan järkevä postaus. Atte on itsekin tehnyt selväksi, että, ainakin osittain, on täällä trollaamassa. Pyydän Atelta anteeksi, ja kiitän samalla, koska olet näyttänyt että sinulla on näemmä muutakin asiaa täällä.
Ja ne bännit sait piilovittuilusta minulle, myönsit sen itse koulussa. Avasin käyttäjäsi uudelleen, ja toivon, ettei sama toistu.
Janille: Tuolla YAS reborn ketjussa on viestini näistä foorumeista, käyppäs lukemassa.
Ja ne bännit sait piilovittuilusta minulle, myönsit sen itse koulussa. Avasin käyttäjäsi uudelleen, ja toivon, ettei sama toistu.
Janille: Tuolla YAS reborn ketjussa on viestini näistä foorumeista, käyppäs lukemassa.
Viestissä kyllä esiintyy suora viittaus siihen minun edelliseen viestiini ja että se olisi trollausta
Mutta mutta! Onkos tämä nyt sitä adminin hyväkäytöksistä esimerkkiä? Viestithän selvästi edistää keskustelua! Ihmettelenpä vaan ettei näitä ole poistettu, vai eikös omia viestejä voi niin millään poistaa?
Minähän en tähän sorru, joten..
Kiinailaisiin aseisiin kannattaa nykyään turvautua. Asettani en valitsisi egoni pönkittämistä varten. Asia on jo täysin perusteltu; yksinkertaisesti sanottuna kiinalaisilla aseilla on huomattavasti parempi hinta-/laatusuhde.
Mutta mutta! Onkos tämä nyt sitä adminin hyväkäytöksistä esimerkkiä? Viestithän selvästi edistää keskustelua! Ihmettelenpä vaan ettei näitä ole poistettu, vai eikös omia viestejä voi niin millään poistaa?
Minähän en tähän sorru, joten..
Kiinailaisiin aseisiin kannattaa nykyään turvautua. Asettani en valitsisi egoni pönkittämistä varten. Asia on jo täysin perusteltu; yksinkertaisesti sanottuna kiinalaisilla aseilla on huomattavasti parempi hinta-/laatusuhde.
Mastah_Donari- Rotta
- Viestien lukumäärä : 7
No jos kerran olet niin varma siitä viittauksestani sinun trollaamiseesi tuossa kolmanneksi viimeisessä viestissäsi, niin viitsisitkö kertoa minullekin mikä se on niin korjaan asiavirheen.
Omia viestejäni en koe tarpeelliseksi poistaa kun minä en täällä trollaa, eikä tällähetkellä kukaan muukaan. Pari poikkeusta tosin taitaa löytyä.
Piste, tämä keskustelu ei ole näitä asioita varten, seuraavat trollaamiseen liittyvät viestit poistetaan armotta.
Ontopic:
Mainitsemani jälleenmyyntiarvo on aika tärkeä seikka asetta, tai mitä tahansa tavaraa ostaessa. 20€ maksanut muovinen puutarhapöytä ei mene kaupaksi kuin kirpputorilla hintaan 5€, mutta 2000€ maksanut tammipöytä saadaan myytyä varmasti paremmalla nettoprosentilla. Olettaen että molempia on käytetty samanverran. Tässä tälläinen muun elämän-esimerkki.
Enkä ole(ainakaan vielä) nähnyt teidän vanhempien konkareiden käsissä todellista halpatuotantoasetta(janin haulikkoa lukuunottamatta), jota käyttäisitte pääaseenanne, joten on niissä se jokin miksi tekään ette niitä osta.
Omia viestejäni en koe tarpeelliseksi poistaa kun minä en täällä trollaa, eikä tällähetkellä kukaan muukaan. Pari poikkeusta tosin taitaa löytyä.
Piste, tämä keskustelu ei ole näitä asioita varten, seuraavat trollaamiseen liittyvät viestit poistetaan armotta.
Ontopic:
Mainitsemani jälleenmyyntiarvo on aika tärkeä seikka asetta, tai mitä tahansa tavaraa ostaessa. 20€ maksanut muovinen puutarhapöytä ei mene kaupaksi kuin kirpputorilla hintaan 5€, mutta 2000€ maksanut tammipöytä saadaan myytyä varmasti paremmalla nettoprosentilla. Olettaen että molempia on käytetty samanverran. Tässä tälläinen muun elämän-esimerkki.
Enkä ole(ainakaan vielä) nähnyt teidän vanhempien konkareiden käsissä todellista halpatuotantoasetta(janin haulikkoa lukuunottamatta), jota käyttäisitte pääaseenanne, joten on niissä se jokin miksi tekään ette niitä osta.
Niin no ilmeisesti siis Perän tai Minun Cyman M14 ei lasketa sitten halpatuotanto aseiksi. Niin eikä minun entistä Warroriani eikä heikin AKSUa. Ja onhan näillä peinilläkin ihmisillä kiina-aseita.
Sanoisin vain että eipä maruinkaan aseilla kauhean suuri jälleen myynti arvo ole.
Sanoisin vain että eipä maruinkaan aseilla kauhean suuri jälleen myynti arvo ole.
Jousi- Moderaattori
Olin siis täysin väärässä. Warrior nyt on vähän rajoilla, mutta noista teidän Cyman aseistanne en ollut tietoinenkaan. Ja kuten sanoin, vanhoista softaajista, nappuloilla varmasti on enemmänkin.
mites mites, maastopuku on jo.
aseen ostan tossa kohta kun on rahaa jne.
ja sit loppuu gearii kun rahoja tulee
aseen ostan tossa kohta kun on rahaa jne.
ja sit loppuu gearii kun rahoja tulee
kolhoff- Juniori
- Viestien lukumäärä : 31
Okei, mainioooooota. Jos vaikkapa tulisit sit keväämmällä taaas megeee pelaileen ni olis hauskaa ja sillee ^
Mitä olette muuten mieltä....ostan/saan ensi keväänä Dboyssin Kar98 puisena ja rautasena ja 10 kudin lippaalla ja se ase on kaasutoiminen
Kyllähän toi jännältä kuulostaa, mutta kauheen alivoimanen olisit niinku 1vs1 tilanteessa. Ite suosittelisin jotain g36ctä tai vastaavaa, mutta osta toki jos tykkäät ^^
Onhan se hieno ostaa ase millä ei tee mitään muuta kuin näin keräily mielessä.
Jousi- Moderaattori
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa