Uusia softaajia
+3
Pantsaari
Hc_Kuminahkavinyyli
Jousi
7 posters
Sivu 1 / 1
Uusia softaajia
Elikkä siis mielessä on pyörinyt jo pitkään se että pitäisikö jonkun kaupan, koulun yms ilmoitustaululle viedä lappu jossa olisi pieni pätkä airsoftista ja sähköpostiosoite johon voisi ottaa yhteyttä että saataisiin ylöjärven softaajat vähän keskittyneemmäksi porukaksi että yassista tiedettäisiin.
Jousi- Moderaattori
- Viestien lukumäärä : 125
Ikä : 31
Vs: Uusia softaajia
Pitäisi varmaankin.
Oho jaksoin viimeinkin ilmaantua paikalle oi mahtavat jousi ja keho
Oho jaksoin viimeinkin ilmaantua paikalle oi mahtavat jousi ja keho
Hc_Kuminahkavinyyli- Cool Dude
- Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 29
Joo varmasti tulijoita olisi. Pitää vaan ideoida minne ja minkälainen ilmotus laitetaan. Ainakin kun olen noiden nuorempien kanssa pikkupelejä pelannut talven mittaan nii kyllä innokasta väkeä löytyisi peleihin. Ylöjärvellä on monia softaajia jotka eivät ole koskaan kuulleetkaan yasista.
Pantsaari- Mestari
- Viestien lukumäärä : 153
Tunnetkos pantsaari niitä montako abouts? Ja mimmosella porukalla/gearilla/jne ne pelaa? Että uskaltaisko ne tulla tämmöttien vanhojen setien kanssa? : d
Aika moni pelaa iha vielä ihan vemppu+sadetakki-linjalla. Mutta innostusta ja halua tulla peleihin on sitäkin enemmän. Onhan noita tyyppejä ainakin 3-7,osalla kyllä todella hyvät vehkeet. Pelaavat aika sekalaisella porukalla,tarvitsisivat vain jonkun joka pyytää softeihin niin tulevat. Selvitän asiaa...
Pantsaari- Mestari
Rekistöröityvät tänne ja lukevat ilmoitukset peleistä? Onnistuuko?
Ihminen_- Cool Dude
- Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 28
Ehkäpä Pitää ilmoitella foorumista kyseisille henkilöille..
Pantsaari- Mestari
Ihan tälläin vaan heittona että josko YASkin vois alkaa informoimaan facebookin, tuon mahtavan jättiläisen kautta, niin ei tarvis aina täällä käydä katselemassa, pelien aikoja jne. Tietysti foorumin pitää pyöriä jne, mutta facebookissa asiat tavottaa enemmän ihmisiä. ihan vaan heittona, enkä aijo itse asialle mitääön tehdä. D:
kolhoff- Juniori
- Viestien lukumäärä : 31
Niin, ja tosiaankin niitä uusia pelaajia, voisin saada myös mukaan muutamia.
kolhoff- Juniori
- Viestien lukumäärä : 31
Perustetaan facebook ryhmä?kolhoff kirjoitti:Ihan tälläin vaan heittona että josko YASkin vois alkaa informoimaan facebookin, tuon mahtavan jättiläisen kautta, niin ei tarvis aina täällä käydä katselemassa, pelien aikoja jne. Tietysti foorumin pitää pyöriä jne, mutta facebookissa asiat tavottaa enemmän ihmisiä. ihan vaan heittona, enkä aijo itse asialle mitääön tehdä. D:
Ihminen_- Cool Dude
Kannatan facebook ryhmää! Olisi Hyvä jos saataisiin joku yhteys henkilö joka ottaa vastaan huolissaan olevien vanhempien puheluita jotka haluaa tietää tuleeko pikku ihmisistä jotain sotahulluja yms. Itse voin ilmoittautua palvelukseen.
Jousi- Moderaattori
- Viestien lukumäärä : 125
Hyvä idea tuokin ja Jousi lienee hyvä hommaan. Itse vain pelästyttäisin vanhempia lisää.Jousi kirjoitti:Kannatan facebook ryhmää! Olisi Hyvä jos saataisiin joku yhteys henkilö joka ottaa vastaan huolissaan olevien vanhempien puheluita jotka haluaa tietää tuleeko pikku ihmisistä jotain sotahulluja yms. Itse voin ilmoittautua palvelukseen.
Ihminen_- Cool Dude
Facebook-ryhmä jo tehty?
Kakex- Cool Dude
- Viestien lukumäärä : 140
Ikä : 27
Ryhmä luotu ja ainakin osa porukasta lisätty siihen. Kysele jos löytyy facebook ja en huomannut lisätä.
Ihminen_- Cool Dude
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa