Yöpeliä 1.8
4 posters
Sivu 1 / 1
Yöpeliä 1.8
Eli pitkästä aikaa voisimme kokoontua pyssyttelemään toisia ihmisiä kuulilla. Eli tuleva sunnuntai sattuisi olemaan sopiva. Katsomme jos saamme sakkia mukaan.
Tapahtuma olisi Soramontulla. Kolholta voi kysellä ajo-ohjeita tai muuta tyhmiä koska en itse viitsi/jaksa tehä teille google mapsilla kivaa ohjetta.
Eli kysymykset Kolhon meseen: mikkoakolho@hotmail.com
Aloteltas joskus klo. 21 aikaan. Varatkaa mukaan kunnolla vaatetta, kuulia ja akkuja. Yöstä tulee pitkä, kylmä ja toiminnantäyteinen.
Mukana:
Jaakko (minä)
Kolho
Ilmu (pyrkii paikalle)
Tapahtuma olisi Soramontulla. Kolholta voi kysellä ajo-ohjeita tai muuta tyhmiä koska en itse viitsi/jaksa tehä teille google mapsilla kivaa ohjetta.
Eli kysymykset Kolhon meseen: mikkoakolho@hotmail.com
Aloteltas joskus klo. 21 aikaan. Varatkaa mukaan kunnolla vaatetta, kuulia ja akkuja. Yöstä tulee pitkä, kylmä ja toiminnantäyteinen.
Mukana:
Jaakko (minä)
Kolho
Ilmu (pyrkii paikalle)
Viimeinen muokkaaja, Ihminen_ pvm To Heinä 29, 2010 11:14 pm, muokattu 1 kertaa
Ihminen_- Cool Dude
- Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 28
Vs: Yöpeliä 1.8
Voisitko pistää jonkinmoista ajo-ohjetta?
ilmu.- Cool Dude
Ikä : 30
tietenkin https://2img.net/r/ihimizer/img186/5100/proohje.jpg
mutta siis linkiltä kohti vuorentaustaa, siwalta ylös ja sit pubin jälkeen vasemmalla on puomi.
jos ei tosta kuvasta tai selityksestä heti tajua niin voi lisätä meseen mikkoakolho@hotmail.com
mutta siis linkiltä kohti vuorentaustaa, siwalta ylös ja sit pubin jälkeen vasemmalla on puomi.
jos ei tosta kuvasta tai selityksestä heti tajua niin voi lisätä meseen mikkoakolho@hotmail.com
kolhoff- Juniori
- Viestien lukumäärä : 31
Ikä : 31
Kiitänkolhoff kirjoitti:tietenkin https://2img.net/r/ihimizer/img186/5100/proohje.jpg
Koitan päästä tulemaan
ilmu.- Cool Dude
Ikä : 30
Jos luet tämän kyseisenä päivänä niin älä tule. Tapahtuma peruttu liian pienen innostuksen johdosta. Pahoittelemme Ylöjärven laantunutta airsoftintoa. Yritämme Kolhon kanssa saada homman pelittään.
Ihminen_- Cool Dude
Olisitte voineet miettiä päivää vähän paremmin. Porukalla voi olla maanataina vaikka matkustelua/töitä/yms.
Jousi- Moderaattori
- Viestien lukumäärä : 125
Tekisitkö itse aiheen jos olisi parempi aika? Ei täällä muutenkaan ketään käy. Pelkkä "En tule" viesti yli viideltä ihmiseltä kertoisi että hieman on aktiivisuutta.
Ihminen_- Cool Dude
Ainakin jussi ja keho tiesivät peleistä mutta eivät päässet paikalle koska sunnuntai.
Jousi- Moderaattori
- Viestien lukumäärä : 125
Totta. Tässä nyt vaan kävi sillai että toi päivä oli ainoo käyttökelponen esim. mun osalta.
Kattellaan sitä päivää sit jollain porukalla jos ei just ilmotettuna päivänä pääse?
Kattellaan sitä päivää sit jollain porukalla jos ei just ilmotettuna päivänä pääse?
kolhoff- Juniori
- Viestien lukumäärä : 31
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa